Pytania i odpowiedzi
-
Nie, wiadomości e-mail potwierdzające poszczególne czynności w aplikacji nie będą wysyłane. Każda operacja odzwierciedlana będzie w postaci statusu w aplikacji wraz z dodatkową informacją kontekstową opisującą bieżący stan WZ.
-
Operacje takie jak rejestracja, modyfikacja czy wycofanie WZ wymagają interakcji i wymiany komunikatów pomiędzy aplikacją a systemem KDPW. Jeśli wniosek rejestracji WZ jest poprawny, zdarzenie jest rejestrowane w systemie KDPW natychmiast, a do aplikacji przekazywana jest informacja zwrotna. Aplikacja odzwierciedla fakt rejestracji zdarzenia w KDPW w postaci odpowiedniego statusu WZ. W warunkach normalnych rejestracja WZ w KDPW trwa kilka sekund.
-
Zdarzenie WZ zarejestrowane w systemie KDPW może zostać wycofane do momentu udostępnienia przez KDPW wykazu osób uprawnionych ze zdematerializowanych akcji na okaziciela do udziału w zwołanym przez spółkę walnym zgromadzeniu. Po tym terminie możliwość wycofania WZ z systemu KDPW jest blokowana.
-
Dane podstawowe oraz adres walnego zgromadzenia mogą być modyfikowane do dnia WZ-16, do godziny 18:00. Należy pamiętać, że modyfikacja danych wrażliwych skutkuje automatycznym wycofaniem aktualnego i zarejestrowaniem nowego WZ w systemie KDPW. W takim przypadku należy pamiętać, że dla nowo zarejestrowanego WZ obowiązują standardowe terminy wynikające z regulacji KDPW.
-
Dane wrażliwe to dane podstawowe, których modyfikacja w zdarzeniu WZ zarejestrowanym w systemie KDPW skutkuje automatycznym wycofaniem aktualnego i zarejestrowaniem nowego WZ. Do danych wrażliwych zalicza się typ WZ, data WZ, godzina WZ oraz dzień rejestracji uczestnictwa w WZ.
-
Nie, w przypadku zdarzeń WZ zarejestrowanych w systemie KDPW, nie ma możliwości zmiany trybu obsługi WZ. W takim przypadku należy wycofać aktualne i zarejestrować nowe WZ z wybranym trybem obsługi.