Pytania i odpowiedzi
-
Nie, wiadomości email wysyłane są jedynie po:
- wprowadzeniu danych osoby uprawnionej do głosowania do „Katalogu głosujących”,
- nadaniu uprawnień do głosowania,
- odwołaniu głosowania, dla którego nadane zostały uprawnienia,
- wycofaniu uprawnień do udziału w głosowaniu.
-
Głosowanie zarejestrowane w systemie KDPW może zostać wycofane do momentu jego rozpoczęcia. Po tym terminie możliwość wycofania głosowania jest blokowana.
-
Modyfikacja danych możliwa jest do dnia poprzedzającego głosowanie.
Należy pamiętać, że modyfikacja danych wrażliwych (podstawowych danych) zarejestrowanego głosowania, tj. metoda głosowania, data głosowania spowoduje wycofanie aktualnego i zarejestrowanie nowego głosowania. Uprawnieni do głosowania automatycznie otrzymają informację o wycofaniu głosowania. Należy pamiętać, żeby ponownie nadać uprawnienia do zmodyfikowanego głosowania.Modyfikacja godziny głosowania i nazwy Zespołu/Komitetu powołanego w ramach Rady nadzorczej nie skutkuje koniecznością rejestracji nowego głosowania i może być dokonana w ramach zarejestrowanego głosowania, do dnia poprzedzającego głosowanie.
-
Dane wrażliwe to dane podstawowe głosowania, których modyfikacja skutkuje automatycznym wycofaniem aktualnego i zarejestrowaniem nowego głosowania. Do danych wrażliwych zalicza się: metoda głosowania oraz data głosowania.
-
Nie, w przypadku głosowań zarejestrowanych w systemie, nie ma możliwości zmiany metody głosowania. W takim przypadku należy wycofać aktualne i zarejestrować nowe głosowanie.